Servicedesk

Ook binnen onderwijsinstellingen gaat ICT een steeds belangrijkere rol spelen. Het is daarbij van groot belang dat alle onderdelen altijd en goed werken. Op het moment dat dit niet het geval is, bijvoorbeeld als er een storing is of gebruikers vragen hebben, moet hier snel en adequaat op gereageerd worden. 

De oplossing hiervoor is de Servicedesk van IT-Workz. Hier zitten gekwalificeerde mensen die klaar staan om bij ieder ICT-gerelateerd probleem of vraag ondersteuning te bieden en ervoor te zorgen dat gebruikers weer snel aan het werk kunnen. Om gebruikers zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen maakt IT-Workz onderscheid tussen een helpdesk voor gebruikers en voor leerlingen.

Bent u klant bij IT-Workz? 
Heeft u vragen en/of problemen met een product of dienst van IT-Workz en bent u op zoek naar hulp? Indien uw organisatie Helpdesk services afneemt van IT-Workz, kunt u bij onze Servicedesk terecht voor ondersteuning. 

Servicedesk IT-Workz

IT-Workz controleert continu haar systemen en stuurt deze dagelijks bij om de kwaliteit van haar dienstverlening te waarborgen. Een belangrijk onderdeel hiervan is de maandelijkse onderhoudsavond. Iedere eerste woensdag van de maand wordt deze avond georganiseerd. Bent u klant van IT-Workz en wilt u graag de onderhoudsavonden in uw eigen agenda vastleggen zodat u weet wanneer er updates worden doorgevoerd? Download deze dan via onderstaande knop:

Downloadlink agenda onderhoudsavonden

Klik hier om een overzicht te openen met alle onderhoudsavonden voor het schooljaar 2016 - 2017.

Ben jij leerling van ROC West-Brabant? 
PCsupport is de helpdesk voor leerlingen en door leerlingen. PCsupport wordt bemand door leerlingen van de ICT-opleidingen van het Zoomvliet College en het Radius College van ROC West-Brabant. De stagiaires leren op deze helpdesk andere leeftijdsgenoten uit de brand te helpen.

PCsupport

Support via het internet?
Klik op onderstaande links:

- Teamviewer MAC
- Teamviewer WIN

Partners en Certificaties