PCsupport

Zit je op één van de ROC West-Brabant Colleges en heb je een vraag, storing of probleem met je computer, het netwerk of je e-mail? Kun je bijvoorbeeld niet aanmelden op de portal of kun je niet bij je e-mail? Lukt het niet om in te loggen op de computer op school? Dan kunnen wij je verder helpen!

Vanaf deze plek bieden we je verschillende mogelijkheden om ondersteuning te vinden, om je vraag te beantwoorden of je probleem op te lossen!

  1. SelfServiceDesk inclusief handleidingen
    In de SelfserviceDesk kun je zelf een melding maken of de status van een bestaande melding controleren. Vul bij gebruikersnaam je gebruikersnaam in en bij wachtwoord je wachtwoord. Als je je niet kunt aanmelden op de portal of het netwerk, dan kun je via het storingsformulier een vraag stellen. Ook vind je in de SelfserviceDesk verschillende handleidingen.

  2. Storing melden
    Heb je een probleem of een vraag, vul dan het storingsformulier in. Je vindt het formulier door met je muis op het kopje 'storing melden' te klikken.

  3. Persoonlijk contact
    Op schooltijden kun je via e-mail, telefoon of via whatsapp contact met ons opnemen. Je kunt als volgt bij ons terecht:

    - E-mail: pcsupport@it-workz.nl (van 09.00 tot 16.30 uur)
    - Telefonisch: 088 – 489 6767 (van 09.00 tot 16.00 uur)
    - Whatsapp: 06 - 117 833 33 (van 09.00 tot 16.00 uur)
Partners en Certificaties