Servicedesk

Heeft u vragen en/of problemen met een product of dienst van IT-Workz en bent u op zoek naar hulp? Indien uw organisatie helpdesk services afneemt van IT-Workz, kunt u bij onze Servicedesk terecht voor ondersteuning. De Servicedesk is op de volgende manieren bereikbaar: 

Support via het internet
Wanneer u met één van onze Servicedesk medewerkers contact heeft, kan het voorkomen dat ze u vragen TeamViewer te gebruiken. Klik hiervoor op de onderstaande link:


Teamviewer

Selfservice
U kunt voor een vraag, probleem of storing zelf een melding maken via onze online SelfService omgeving. Via servicedesk.it-workz.nl heeft u 24 uur per dag zicht op uw vragen, storingen en/of problemen, maar ziet u ook de antwoorden van de Servicedesk. Tevens vindt u hier handige tips en trucs.

Telefonisch contact
Wilt u liever telefonisch in contact komen met de Servicedesk? Dan kunt u bellen naar 088 – 489 6777. De medewerkers van IT-Workz zijn hier op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.

E-mail contact
U kunt voor een vraag, probleem of storing contact opnemen via servicedesk@it-workz.nl. U kunt deze melding ook maken via de online selfservice omgeving. Via servicedesk.it-workz.nl heeft u 24 uur per dag zicht op uw vragen, storingen en/of problemen, maar ziet u ook de antwoorden van de Servicedesk. Tevens vindt u hier handige tips en trucs.

Partners en Certificaties