Heb je vragen en/of problemen met een product of dienst van IT-Workz en ben je op zoek naar hulp? Indien jouw organisatie helpdeskservices afneemt van IT-Workz, kan je bij onze Servicedesk terecht voor ondersteuning. De Servicedesk is op de volgende manieren bereikbaar:
Wanneer je met één van onze Servicedeskmedewerkers contact hebt, kan het voorkomen dat ze je vragen Teamviewer te gebruiken. Heb je nog geen Teamviewer? Dan kan je deze applicatie via deze link downloaden.
Je kunt voor een vraag, probleem of storing zelf een melding maken via onze online SelfService-omgeving. Via servicedesk.it-workz.nl heb je 24 uur per dag zicht op jouw vragen, storingen en/of problemen en zie je ook de antwoorden van de Servicedesk. Tevens vind je hier handige tips en trucs.
Wil je liever telefonisch in contact komen met de Servicedesk? Dan kan je bellen naar het nummer dat binnen jouw organisatie bekend is. De medewerkers van IT-Workz zijn op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
IT-Workz controleert continu haar systemen en stuurt deze dagelijks bij om de kwaliteit van haar dienstverlening te waarborgen. Een belangrijk onderdeel hiervan is de maandelijkse onderhoudsavond. Op iedere eerste woensdag van de maand vindt er bij IT-Workz onderhoud plaats. Tijdens de onderhoudsavond zorgen onze medewerkers ervoor dat alle systemen van de laatste updates worden voorzien. De onderhoudsavond start om 18:00 uur en duurt tot de volgende ochtend 06:00 uur. Gedurende deze periode kunnen er onderbrekingen in onze dienverlening
voorkomen.