Servicedesk
De Servicedesk
Ook binnen onderwijsinstellingen gaat ICT een steeds belangrijkere rol spelen. Het is daarbij van groot belang dat alle onderdelen altijd en goed werken. Op het moment dat dit niet het geval is, bijvoorbeeld als er een storing is of gebruikers vragen hebben, moet hier snel en adequaat op gereageerd worden.
De oplossing hiervoor is de Servicedesk van IT-Workz. Hier zitten gekwalificeerde mensen die klaar staan om bij ieder ICT-gerelateerd probleem of vraag ondersteuning te bieden en ervoor te zorgen dat gebruikers weer snel aan het werk kunnen. Om gebruikers zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen maakt IT-Workz onderscheid tussen een helpdesk voor gebruikers en voor leerlingen.
Hoe komt u in contact met onze Servicedesk?
Heeft u vragen en/of problemen met een product of dienst van IT-Workz en bent u op zoek naar hulp? Indien uw organisatie helpdesk services afneemt van IT-Workz, kunt u bij onze Servicedesk terecht voor ondersteuning. De Servicedesk is op de volgende manieren bereikbaar:
Wanneer u met één van onze Servicedesk medewerkers contact heeft, kan het voorkomen dat ze u vragen teamviewer te gebruiken. Klik hiervoor op één van de onderstaande link:
U kunt voor een vraag, probleem of storing zelf een melding maken via onze online SelfService omgeving. Via servicedesk.it-workz.nl heeft u 24 uur per dag zicht op uw vragen, storingen en/of problemen, maar ziet u ook de antwoorden van de Servicedesk. Tevens vindt u hier handige tips en trucs.
Wilt u liever telefonisch in contact komen met de Servicedesk? Dan kunt u bellen naar het nummer dat binnen uw organisatie bekend is. De medewerkers van IT-Workz zijn hier op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur bereikbaar.
Continu verbeteren
IT-Workz controleert continu haar systemen en stuurt deze dagelijks bij om de kwaliteit van haar dienstverlening te waarborgen. Een belangrijk onderdeel hiervan is de maandelijkse onderhoudsavond. Op iedere eerste woensdag van de maand vindt er bij IT-Workz onderhoud plaats. Tijdens de onderhoudsavond zorgen onze medewerkers ervoor dat alle systemen van de laatste updates worden voorzien. De onderhoudsavond start om 18:00 uur en duurt tot de volgende ochtend 06:00 uur. Gedurende deze periode kunnen er onderbrekingen in onze dienverlening
voorkomen.