Door het toepassen van Service Integratie and Management (SIAM) zorgt IT-Workz als Service Integratie Partner ervoor dat er één customer facing organisatie wordt gevormd, die de complexe aansturing overneemt van de klant. Dit stelt de ICT-regie-organisatie van de klant in staat zich te kunnen focussen op de onderwijsbehoefte in plaats van de operationele aansturing van de verschillende leveranciers.

Voordelen

  • Profiteren van voordelen multi-sourcing (kosten, kwaliteit en risicospreiding) met de eenvoud van single-sourcing (1 loket).
  • Focus op de gebruikersorganisatie in plaats van operationele aansturing en volgen van technologische ontwikkelingen.
  • Flexibiliteit en innovatiekracht mogelijk maken die nodig is om de veranderingen te ondersteunen die door de gebruikersorganisatie worden gevraagd.
  • Maximale waarde halen uit de individuele dienstverleners.
  • Een betere onderlinge samenwerking tussen de verschillende service providers.
  • Borging van de continuïteit en kwaliteit van de end-to-end dienstverlening, waarin meerdere dienstverleners een bijdrage aan leveren.

Contact

Wil je meer weten over wat IT-Workz als Service Integration voor jouw onderwijsinstelling kan betekenen? Neem contact met ons. We staan je graag te woord.

Team IT-Workz
Johan Meeusen